Santa Fe in New Mexico - Reisverslag uit Santa Fe, Argentinië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Santa Fe in New Mexico - Reisverslag uit Santa Fe, Argentinië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Santa Fe in New Mexico

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

03 Oktober 2013 | Argentinië, Santa Fe

We hebben alleen al met de auto zo'n 7000 km gereden, laatste 3 dagen door Texas ,en New Mexico
Een overnachting in een motel ivm regen,was niet verkeerd weer even een bed,maar je zit niet in de natuur dan
Texas is echt het wilde westen,je ziet jezelf met cowboyhoed over de steppen galopperen , overal wordt naar olie geboord,het was soms 40 graden, overnachting aan een meer , waar we helaas niet in konden zwemmen vw. de overstromingen paar weken geleden in Colorado ,te verontreinigd
Nu zitten we hoog (2000m)in Santa Fe, een Mexicaans stadje, heel idyllisch
Zeer koude nachten rond het vriespunt,alles aan en op ons,wat we bij ons hebben, overdag rond de 20 gr .
Prachtige Hike gemaakt in de bergen,naar 3000m,wel pittig tochtje
Prachtige vergezichten, met heel mooie herfstkleuren
Wat een verschil met de hete vlaktes onderweg
Morgen gaan we verder, helaas zijn de nat.parken gesloten ivm de shutdown, hadden we net een pas gekocht , maar we zien wel de State parken zijn net zo mooi
Groetjes Bob en Lineke

• 04 Oktober 2013 - 08:49

Anja:

Mooie foto's! Ik had al aan jullie gedacht toen ik in de krant las over de sluiting van sommige NP. Geniet ervan, ben best een beetje jaloers. Groetjes Anja

• 04 Oktober 2013 - 11:14

Piet Geerlof:

Schitterende natuur,mooie foto,s,deze reis is een belevenis voor de rest van je leven.Bij ons gaat alles goed,met Peter en Cora gewandeld in waterleidingduinen(heel wat anders) Wij hopen binnenkort weer met jullie te skypen want dat ging goed,van te voren even een mailtje.

Mams en Paps

• 04 Oktober 2013 - 16:19

William:

Hoi Bob en Lineke,

Zo te zien hebben jullie het errug naar je zin en gaat alles goed. Ziet er goed uit allemaal.

Veel plezier nog.

Groetjes, William uit Kattuk

• 04 Oktober 2013 - 19:10

Hester:

Prachtige foto's!
    Jammer dat de parken dicht zijn zeg.
    Veel plezier verders.

• 05 Oktober 2013 - 11:51

Tanja:

hoi bob en lineke
    leuke foto's jullie genieten ervan zo te zien :-)
    en missen jullie ons al een beetje? (zal wel niet)
    nou tot jullie volgende bericht xxxx
    Frans en Tanja

• 05 Oktober 2013 - 12:36

Ingeborg Banen:

Weer zo'n prachtig verslag van jullie belevenissen en wat een leuke foto's!
    Hopen dat Obama de shut-down gauw weet op te heffen.
    Hier ook alles weer in t land, Ron terug uit Engeland en Dorien terug uit Berlijn.
    Dorien vond Berlijn geweldig!!!!
    Dikke kus de Baantjes

• 06 Oktober 2013 - 17:41

Peter En Cora:

Hoi Bob en Lineke, wat een avontuur, beer bij de tent.Jammer van de kou.Wij zijn op marathon met windkracht 9!! Wel naar ons zin, vandaag vallei wandeling gemaakt. Prachtige natuur ongerept eiland. Lieve groetjes Peter en Cora

• 14 Oktober 2013 - 16:17

Monica:

Hoi Bob en Lineke,
    Wat een prachtige kleuren hebben die bomen! heet dat indian summer?
    Leuk jullie verslagen te lezen,veel plezier, groetjes Monica