Taos - Reisverslag uit Shady Brook, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu Taos - Reisverslag uit Shady Brook, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Taos

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

06 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Shady Brook

Ik lig in mijn tentje(7 uur 'smorgens)onder 3 dekens met 2 extra vesten zowaar hier WiFi ,terwijl,we midden in de bergen staan
Het is te koud!-7.graden was het vannacht
En er was een beer rond de tent, we waren al op de hoogt gebracht door onze buurjongens,die gaan overdag vissen, dus hun pick-up ruikt naar vis, we hoorde dat zij de beer wegjaagde,zijn niet zo groot, maar toch, tijd om wat warmte op te zoeken
Het is hier overigens prachtig! Gisteren een grote canyon gezien van de rio grande,zie foto later
Taos is ook een prachtig Mexicaans stadje tussen de bergen,veel galery's en mooie winkeltjes,er zijn hier een paar indianenreservaten,waar zij in een soort communie wonen
Veel campings gesloten wegens de shutdown
Nou tot schrijfster maar weer,ik ga en warme douche proberen te vinden,is een beetje primitief hier , maar we redden ons wel
Het ga jullie allemaal goed hoop ik!
Liefs van Bob en Lineke

• 06 Oktober 2013 - 21:40

Ron Banen:

Wat een avontuur waar jullie doorheen gaan. Geweldig! En wat een prachtige mooie en ruwe natuur foto's. Goede reis en veel plezier!

Ron en Ingeborg.

• 07 Oktober 2013 - 12:34

Marieke:

Lieve helden.
    Ik zie altijd beren op de weg.
    het moet toch niet veel gekker worden ,beer bij de tent.
    Wel oppassen,zijn er ook slangen ? ratten en krokodillen?
    Hebben jullie al een dubbelloops jachtgeweer? Gauw gaan kopen.
    Anders moet je wel heel hard lopen,beren op de weg .Ze zijn er .
    Hou je warm ,en goed ,lieve groet .
    Marieke

• 09 Oktober 2013 - 19:45

Jacqueline:

awesome. sommige plekken ben ik geweest. ben zeer jaloers. xxx