New Orléans - Reisverslag uit Little Farms (historical), Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu New Orléans - Reisverslag uit Little Farms (historical), Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

New Orléans

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

29 September 2013 | Verenigde Staten, Little Farms (historical)

New Orléans verslaat echt alles
De Franse wijk,met prachtige huizen,Franse stijl,alle kleuren met smeedijzeren balkons,waar de planten weelderig vanaf groeien naar beneden,je kijkt je ogen uit
Liggend aan de mooie Missisippi ,waarlangs je kan wegdromen,er varen nog steeds stoomboten met een
rad erachter,(Huckleberry Fin ,Rob)
Er rijden alleen maar hystorische trammetjes,wat heel leuk is om mee door de stad te touren,(zie foto's)
Dan natuurlijk de muziek,jazz en dixieland , in vele bars, maar ook veel buiten,de wereld van de saxofoons en trompetten,Geweldig!Wat een belevenis !En wat een ritme en die stemmen van die zangers,soms zonder microfoon
Het was weer genieten
Nu gaan we een hoop(nog meer)km maken, richting Houston,Mexicaanse grens,dan naar boven,richting de parken,Rocky mountain etc.
Hou jullie op de hoogte

Veel liefs , Lineke en Bob

• 29 September 2013 - 18:53

Ingeborg Banen:

Alsof je zo een film inloopt!!!

• 29 September 2013 - 19:22

Marianne En Dirk:

FANTASTISCH, precies hoe ik New Orleans me voorgesteld had. Ben er nog nooit geweest, grappig!!!
    Dat had ik ooit met Venetie, daar had ik van gedroomd en toen ik er was, bleek het precies zo te zijn zoals ik me voorgesteld had.
    Nog veel plezier en wees voorzichtig.
    Liefs dirk en marianne

• 29 September 2013 - 20:20

Frans En Tanja:

Het klinkt weer allemaal te mooi om waar te zijn voor ons,maar jullie beleven het weer in levende lijve.
    Ben jaloers op jullie.
    Blijf genieten.
    We horen het allemaal wel
    Xxx Groetjes

• 30 September 2013 - 15:11

Trudy:

Hoi Bob en Lineke,

alweer een maand onderweg, de tijd schiet voorbij. Al vele en vele ervaringen en indrukken opgedaan.
    Klinkt nog steeds allemaal geweldig en ziet er fantastisch uit.
    Is het vermoeiend? Of valt het mee? Jullie zien wel heel erg veel in een korte tijd, gelukkig ook foto's zodat we de ervaringen kunnen delen door het te zien, maar blijf vooral verslagen maken, altijd leuk om te lezen.

Doegies en geniet ze verder,
    liefs van Trudy xxx

• 30 September 2013 - 17:51

Hester:

Ziet er super uit! En klinkt heel aantrekkelijk om eens rond te kijken, wow!

• 02 Oktober 2013 - 11:35

Peter En Cora:

Wat ziet dat er weer helemaal fantastisch uit, dan zien de trams er in Amsterdam toch wel iets anders uit. Nou Lineke en Bob wij gaan vannacht voor een wereldreis van een week naar Griekenland dus even een week weinig contact meer. lieve kusjes van ons xx

• 02 Oktober 2013 - 16:47

Rolf V Berk:

Hallo,
    Vandaag was er feest op de asperge akker. Ipse de bruggen bestaat 5 jaar. Gaat het goed met jullie? Met mij wel. Zaterdag met Lex wezen fietsen.
    Willen jullie een keer een berichtje terug sturen.
    Groetjes!