Memphis aan de Missisippi en Graceland - Reisverslag uit Nonconnah, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu Memphis aan de Missisippi en Graceland - Reisverslag uit Nonconnah, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Memphis aan de Missisippi en Graceland

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

26 September 2013 | Verenigde Staten, Nonconnah

We staan op een mooie camping,op het landgoed van Elvis Presley ,genaamd Graceland
Hij woonde hier tegenover,de hele dag Elvis nummers uit de speakers,heel apart,alles staat in het teken van....
Maar wat eigenlijk veel leuker is,de sfeer in Memphis
Overal bars en restaurants,maar ook buiten,bandjes die rock en roll, blues en soul-muziek spelen,dit overtrof eigenlijk Nashville,
Wat kunnen de black people zingen en spelen,er wordt dan ook spontaan gedanst,wat ook een performance is,geweldig
We hebben daarom besloten om de Missisippi af te zakken naar New Orléans ,is wel een eindje uit de richting,maar dat schijnt ook een geweldige muziekstad te zijn
XXX Lineke en Bob

• 27 September 2013 - 08:32

Lieselotte:

Wat klinkt het allemaal weer leuk, krijg helemaal de kriebels om ook te gaan. Stiekem al aan het kijken voor 2014! Ik kijk uit naar het volgende verslagje!

• 27 September 2013 - 13:04

Judith Van Santen:

wat een gave foto's en reisverslagen!!
    super leuk om jullie zo te kunnen volgen!!
    groetjes Judith

• 27 September 2013 - 19:50

Hester:

Wow, dat klint swingend zeg!
    Wat zijn wij bleekscheten dan houterig he?!
    Nieuwsgierig naar de "Missisippi" verhalen.
    Veel plezier!
    Groetjes Hes

• 28 September 2013 - 15:41

Nel:

Zeker doen New Orléans, zijn wij 13 jaar geleden ook geweest, net zo'n muziekstad
    We swingen in gedachten met jullie mee
    groetjes Nel

• 28 September 2013 - 20:51

Fred:

Hay bob en lien, ik kijk regelmatig naar jullie verslag, erg leuk
    Groetjes fred en roos

• 29 September 2013 - 14:02

Janny:

Hoi lieve Bob en Lineke! Jullie zijn bijna 1 maand weg! En wat hebben jullie mooie dingen gezien!!
    Heerlijk dat alles goed gaat!
    Bedankt voor de mooie fotos,dan zijn we er toch een beetje bij
    Hier alles OK,kermis weer achter de rug. Was goed weer en gezellig
    Ben iedere keer lekker aan het lopen met Annemiek!
    Heel veel liefs en groetjes!
    Janny en Peter