Las Vegas.....Gekkenhuis! - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu Las Vegas.....Gekkenhuis! - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Las Vegas.....Gekkenhuis!

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

29 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Bracken

Lieve mensen in Nederland

Op weg naar Las Vegas hebben we 3 nachten gekampeerd in de bergachtige woestijn in de buurt van Las Vegas, aan een stuwmeer, welke door de bekende Hooverdam wordt geregeld, daarna stroomt de Colorado weer verder het land in
Temperatuur zeer aangenaam,heerlijk kunnen zwemmen,ook weer heel mooie natuur,ondanks de droogte
Toen naar Las Vegas!
Heerlijk in een hotel
Wat een wereld hier,de casino's draaien 24 uur in de hotels,daar zitten allerlei soorten mensen te gokken (uiteraard)
Je mag er gewoon nog roken
De hotels zijn allemaal verschillend,New York is nagebouwd bijv.
Venetië spande de kroon, helemaal nagebouwd met gondels door kanalen,Marco Poloplein etc.live operavoorstellingen
Als het buiten donker is en je bent binnen is het plafond blauw met wolken, dus is het of het weer licht is,bizar gewoon
Binnen in de hotels:winkelstraten,café's,restaurants,mensen zitten aan oxygenbars,waar ze om fit te worden zuurstof krijgen toegedient onder het genot van een drankje
We zijn gisteravond naar een show geweest,Dancing Queen,erg genoten van de zang en dans
Trouwen kan je hier ook,hebben we maar niet gedaan, veel zwervers op straat hier overigens
Nu na alle hectiek, maar wel een belevenis,naar Death Valley
Lieve groetjes,Bob en Lineke

• 29 Oktober 2013 - 20:23

Marieke:

Lieve globetrotters,
    Wat een beeldschone foto,s weer.
    En een bijzondere plek op aarde Las Vegas.
    Beter vertoeven dan hier in Holland ,waar we een heuse storm
    Achter de rug hebben,gelukkig geen bekenden maar wel een dode en gewonden
    Door omvallende bomen.
    De natuur is prachtig ,maar grillig.
    Jullie genieten van de mooiste plekjes op aarde ,lekker in de zon.
    Leuk om te zien,ik kijk alweer uit naar de volgende foto,s.
    Lieve groet Marieke

• 29 Oktober 2013 - 21:09

Ron:

Hallo luitjes.

Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten. Jullie zien er echt ontspannen uit.
    Ongelofelijk toch zo'n stad midden in de woestijn. En dan die dam. Indrukwekkend.

Geniet ze!

Doei
    Ron en Ingeborg.

• 30 Oktober 2013 - 14:54

Peter En Cora:

Wat een contrast, Las Vegas en Death Valley. Denk wel dat je het gewoon gezien moet hebben! Leuk om jullie weer even te zien op Skype. Het was gezellig met Erik, Mark, Roos en Lana. Beetje afleiding voor Peter. We houden de moed erin! Als jullie terugkomen rent hij weer in de aankomsthal heen en weer. We gaan jullie verder volgen, geniet ervan. Wij genieten van jullie verhalen en de mooie foto's, liefs

• 31 Oktober 2013 - 12:38

Hes:

Wat een land van uiterste he? Kunnen jullie al die indrukken wel zo snel "verwerken" ?
    Ondertussen is de wind weer gaan kiggen hier!
    Hier in Holland ook prachtige herfst kleuren hoor!
    Geniet!

• 31 Oktober 2013 - 14:16

Nel:

Wat een spektakel hè, dat Las Vegas. Fijn dat jullie zo genieten. Trouwens, kunnen we niet wat buurtzorgklanten naar die 0xygenbar sturen?

• 31 Oktober 2013 - 20:33

Trudy:

Hé Bob en Lineke, hier weer een berichtje van mij. Klinkt cliché, maar zo te zien genieten jullie nog elke dag, prachtige foto's, je kan wel foto's blijven maken. Nèt terug van een weekje Turkijke, Marmaris, ook lekker geweest, prachtig mooi weer, mooie omgeving en lekker eten, kortom dus ook genieten. Vooral nu weer terug te zijn in ons koude kikkerlandje weer even afkikken. Dus jullie lekker genieten zo lang als het kan. Tot de volgende keer maar weer en we blijven jullie volgen, leuk!!! Dikke kus van schoonzus Trudy xxx

• 01 November 2013 - 12:54

Helma:

Hallo vakantiegangers,

Gisteravond hadden we met z'n drieën voetreflex (je wel gemist) en daar heb ik van Netty het adres van deze website gekregen. Ik zie aan jullie verslagen dat jullie het best naar je zin hebben. Is het niet enorm warm bij jullie, of vinden jullie dat geen probleem.

Leuk dat ik jullie nu kan volgen. Ik wens jullie nog heel veel plezier op jullie verdere reis en zal jullie vanaf nu met belangstelling blijven volgen.

Hartelijke groetjes,
    Helma

• 01 November 2013 - 15:54

Piet Geerlof:

Lieve kinderen,

Wij genieten net als iedereen van jullie lange vacantie,wat een mooie fotoos.Gisteravond leuk etentje gehad met overige bewoners.Hier gaat het leven gewoon door,met niet zulke uitschieters als bij jullie.
    De twee maanden zitten er op,wat gaat de tijd snel geniet er van.
    Als we gaan Skypen horen we wel via mail van jullie.

Veel liefs Mams en Paps