Grand Canoying - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu Grand Canoying - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Grand Canoying

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

23 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Een hele bijzondere verjaardag
We zijn 5dagen de Grand Canoying in geweest
Eerst de noordkant,daarna de zuidkant,300 km verder,terwijl het hemelsbreed 16 km uit elkaar ligt, je kunt de oversteek maken te voet of per Mule.
Wij hebben vanaf beide kanten een Hike gedaan, op mijn verjaardag een trekking van 10 uur, 1500 meter down en weer up, was overweldigend!Je kan beneden kamperen,maar daar zijn wachtlijsten voor, dus zorgen dat je voor donker weer boven bent,was spannend moet ik zeggen
Hele grote herten rond de tent, die hun flinke keutels daar ook achterlaten
Bedankt voor alle felicitaties,denk aan iedereen,lieve groetjes
Bob en Lineke

• 23 Oktober 2013 - 19:50

Tante Trui:

Hoi Lineke en Bob,

Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere "zo verweg" verjaardag.
    Ik denk aan jullie en in het bijzonder aan deze verjaardag van jou Lineke.
    Tot kijks......
    Veel liefs,Tante Trui.

• 23 Oktober 2013 - 19:57

Liesbeth Gordijn:

Hoi, Lieneke,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wist eigenlijk niet dat jij 1 dag na mij jarig bent.Hoe oud ben jij geworden? Ik heb net jullie verslag gelezen....en best best jaloers op wat jullie allemaal meemaken,fantastisch!!! Maak er een mooi feest van. Sid en ik zijn lekker 4 dagen in Parijs geweest, dat was ook heerlijk.
    Tot horens,Liesbeth

• 23 Oktober 2013 - 21:15

Wendy:

Hi lieve vrienden,

Lineke van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat wijntje hou ik zeker van je tegoed haha.

• 23 Oktober 2013 - 22:40

Ingrid:

Lieve Lien,

Van harte gefeliciteerd! Wat hebben jullie er een hele mooie dag van gemaakt en geniet er nog even van.

Ik zou zeggen proost....

Heel veel liefs en dikke kus voor jou en Bob.

Ingrid

• 23 Oktober 2013 - 22:47

Lex:

Gefeliciteerd! Ziet er allemaal prachtig uit met mooie fotos !
    Lex

• 23 Oktober 2013 - 23:24

Marieke:

Van harte gefeliciteerd Lineke,
    En je bent absoluut een kei ,dat je dat kan 4 uur,en dan heb je wel een drankje verdient.
    Op conditie gebied hoor je bij de jeugd,petje af.
    Blijf verbazend wat jullie allemaal meemaken.
    Kus ook voor Bob .
    Marieke.

• 24 Oktober 2013 - 09:30

Tonnie:

Hele dikke zoen voor je verjaardag. we volgen jullie op de voet.
    Liefs van Cees en mij

• 24 Oktober 2013 - 10:58

Piet Geerlof:

Lieve kinderen,

Onze mail ontvangen gisteren,of is de post nog niet langs geweest.wij wachten om 6 uur op jullie Skype bericht Gaan vanmiddag in de waterleidingduinen wandelen met Ester en Marcel.Tot zo.

Mams en Paps

• 27 Oktober 2013 - 13:03

Rolf:

Hallo!

Hoe gaat het ermee op vakantie? Vinden jullie het nog steeds leuk? Ik heb net weer de foto's gezien. zijn MOOIE foto's!
    Hier is het echt herfst geworden. De klok is ook weer achteruit gegaan. Gaan jullie nog leuke dingen doen?
    Vorige week waren Ernst en Trudy gezellig op bezoek geweest! Gisteren was de High Tea voor de vrijwilligers. Jammer dat je er niet bij was.

Groetjes Rolf (en een klein beetje Lot)