op weg naar Yosimite park, - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu op weg naar Yosimite park, - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

op weg naar Yosimite park,

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

05 September 2013 | Verenigde Staten, Mariposa

eerste nacht in Memorialpark geslapen on onze tent, koffie en thee vergeten te kopen,maar we hadden wel een lekkere chardonnay

• 06 September 2013 - 01:08

Lea:

Proost!

• 06 September 2013 - 17:26

Marianne Van Der Kaa:

Hoi, nou de wijn zal wel goed gesmaakt hebben, daar zal je wel lekker op kunnen slapen.
    Volgens Dik is er een gedeelte van het park afgebrand onlangs, maar ik weet daar niks van.
    Veel plezier daar, leuk jullie zo te volgen.
    Marianne en Dirk

• 07 September 2013 - 10:49

Ingeborg, Ron En Kids:

Hee Bob en Lineke,

Ziet er goed uit allemaal!! Zie dat jullie genieten, wat een vrijheid zo he?!
    Leuk om alles zo te volgen van jullie en dat het skypen met Pa en Ma gelukt is!
    Groetjes Ingeborg

• 10 September 2013 - 22:01

Jurjen:

Chardonnay, holadijee! Ik kwam net op jullie 'waar zijn jullie'site, leuk, ga m vaak bekijken, erg benieuwd hoe het jullie afgaat. Die foto in die brw auto was trouwens errug leuk Bob, heb je nog nooit zo blij in een brw auto zien zitten!
    Anyway, heel veel plezier!