san fransisco - Reisverslag uit Opera Plaza, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu san fransisco - Reisverslag uit Opera Plaza, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

san fransisco

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

02 September 2013 | Verenigde Staten, Opera Plaza

Na een lange vlucht van 11 uur veilig geland in San Francisco, vandaag lopend de stad verkend, fishermanwarf, Alcatras, chinatown en vele leuke winkelstraatjes. Relaxe sfeer met veel zwervers, geen last van. Morgen fietsen huren en de andere kant verkennen. Veel liefs Bob en Lineke

• 03 September 2013 - 07:45

Je Broertje Peter:

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn, we gaan jullie volgen. x

• 03 September 2013 - 10:44

Piet Geerlof:

Dit lijkt mij eenvoudig te volgen,kan bagage mee op de fiets.Laat meer horen.Erik komt eten woensdagavond.
    Mams en Paps

• 03 September 2013 - 16:41

Marianne En Dirk:

San Francisco, lijkt me een fantastiche stad, ken de stad alleen van films.
    Al die wegen die omhoog en omlaag gaan, nou dat wordt hard aanpoten op de fiets:)
    Veel plezier, kijk goed uit daar.
    Marianne en Dirk

• 03 September 2013 - 23:32

Hester:

11uur vliegen, wow!
    Nog "last" van je benen gehad Lien?
    Veel plezier daar!
    Groetjes Hes

• 04 September 2013 - 00:16

Lea:

Hi there, fijn dat jullie goed zijn aan gekomen. Ik hoop dat jullie regelmatig verslagen en foto's sturen. Ik habg in ieder geval aan jullie lippen. Liefs vanuit Europa, Nederland, Oud Ade.

• 04 September 2013 - 16:37

Je Schoonzus Trudy:

Hi Bob en Lineke,

dat is al een goed begin, leuk hè San Fransisco? Voor ons alweer 32 jaar geleden en er zal ongetwijfeld e.e.a. veranderd zijn. Toen wij er waren was de serie 'De streets van San Fransisco" op TV en ik zag veel herkenning. Geniet ze lekker en we blijven jullie volgen. lfs. Trudy xxx

• 05 September 2013 - 08:27

Tonnie Van Hunnik:

Hi Bob en Lineke

Leuk om via dit reisverslag jullie te volgen. We gaan gewoon met jullie meegenieten.
    Vooral genieten hoor.

gr.cees en tonnie

• 05 September 2013 - 08:49

Barry:

Klinkt al goed, ga lekker genieten !!
    Veel plezier ! Groetjes ...