The Great Oceanroad - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu The Great Oceanroad - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

The Great Oceanroad

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

19 Februari 2014 | Australië, Warrnambool

Lieve mensen.
Bedankt voor de leuke reacties die we nog steeds krijgen na 6 maanden
Ik heb wat leuke anekdotes,
Zo dachten we 'snachts te horen dat er steeds takjes op de tent vielen, maar wat bleek 'smorgens? De hele tent zat onder de vogelpoep, rood van kleur, meteen de tent maar verplaatst en schoongemaakt,smerig!
We eten heerlijk bruin brood van het merk Burger, toen ik de verpakking las bleek dat het vooral bestemd is voor het welzijn van de vrouw,er bleken phytoestrogenen in te zitten,nou heb ik het zelf niet zo op hormonen, maar Bob vindt het erg lekker brood, dus vooruit maar, ben benieuwd wat voor uitwerking het zal hebben, vooral op Bob(ha,ha)
Gisteravond in het donker zat er een Pusson aan Bob zijn teen te knabbelen, hij schrok natuurlijk, ik had de hele camping bij elkaar gegild, die beesten zijn behoorlijk aan de maat,hij had zeker honger
De Koala's zaten in de bomen rond de tent, zijn echt schattig, zie foto's
Ze eten wel alle eucaliptusbomen kaal,
Zijn heel loom in hun bewegingen,je wilt ze eigenlijk knuffelen
Melbourne was erg leuk, beetje alternatieve mensen, leuke terrasjes,winkels etc .weer even in de beschaving, lekker hotel genomen
Laatste week de Great Oceanroad gereden, de mooiste kust van Australie, 180 km lang,prachtige baaien, kliffen, rotsen in zee, mooie parken met natuurcampings, ze hebben hier voor het eerst sinds 3 maanden regen, 15 graden, snel tussen de buien door de tent op kunnen zetten, om dan vervolgens in een heerlijke jaccuzy te liggen, gelukkig ook een campingkeuken, lekker warm binnen, duurt nooit lang hier de regen
We hebben veel contact met andere mensen,wat erg leuk is natuurlijk, zo krijg je ook vaak weer tips
Tasmanië is helaas geen optie, gaat ons budget te boven, maar het schijnt erg op NZ te lijken dus...kleine troost
We zien genoeg andere dingen
Wachten in spanning de komst van onze kleindochter af, wat soms lastig is doordat we niet overal bereik hebben en WiFi
Lieve groetjes ,Bob en Lineke

  • 19 Februari 2014 - 11:43

    Marieke:

    lieve globetrotters,

    Die spanning deel ik Lineke,ik vergeet codes op m,n werk ,sta dus stuntelig bij toilet en kantoordeuren die met een code opengaan.
    Doe twee keer dagceme op m,n gezicht en weet soms niet meer wat ik aan het doen was .
    Zou ik een beetje pythoestrogeen nodig hebben.
    We gaan natuurlijk met jullie skypen. Gister nog met de kinderen geskypt, ze zien er goed uit .
    Rob wil zondag een halve marathon gaan lopen ,ik vind het maar niks ,laat die maar gauw vader worden
    dan heeft die effe geen tijd. Dat sportieve heeft tie van jullie .
    Geniet van alle natuur ,en spanning en sensatie,knuffel nog even geen koala,s.
    Nog even en dan is het baby knuffelen.
    lieve groet Marieke

  • 19 Februari 2014 - 13:19

    Marianne En Dirk:

    Hoi Bob en Lineke,
    Fantastisch verhaal weer natuurlijk, had al een tijdje niks gehoord, ik meteen denken er zal toch niks gebeurd zijn, maar gelukkig. niks aan de hand.
    Nou beesten knagen aan tenen, ik moet er niet aan denken.....brrrrr.
    Vind je dapper hoor Lineke. Ja spannend in afwachting van de geboorte van jullie kleindochter.
    Ik mail je niet zo vaak als ik wil, maar heb het erg druk.Zorg voor Dirk, spanningen op werk etc etc, je kent mij:) het komt er vaak niet van, ben ik het weer vergeten excuus daarvoor
    Nog veel plezier nog en tot horens.
    Liefs marianne

  • 19 Februari 2014 - 15:11

    Lea:

    Ik zal het kort houden. Geweldig en blijf genieten!

  • 19 Februari 2014 - 20:10

    Ernst:

    goed weer wat tehoren.
    helaas geen foto's?
    hier hoor je alleen maar over bosbranden.
    geen zin om bij te klussen?
    krijgt BOB al tietjes? sic
    solong.

  • 19 Februari 2014 - 20:47

    Hes:

    Haha straks heeft Bob ineens een hele bos krullen door dat brood!!

  • 20 Februari 2014 - 07:59

    Jurjen:

    Wat n leuke verhalen, gaaf he Australie? Goed hoor Bob, die hormonen..ik wist dat je n vrouwelijke kant had.. Maar nitt teveel van dat brood eten hoor

  • 21 Februari 2014 - 10:10

    Ron En Ingeborg:

    Als Bob maar niet in de overgang komt! Krijgen jullie allebei last van opvliegers, hahahaha.
    Als jullie straks al die mooie reisverslagen bundelen hebben jullie een heel boekwerk, prachtig.
    Wij kijken uit naar het bericht van Rob en Janneke dat ze vader en moeder zijn geworden, en jullie opa en oma.
    Heel veel liefs!

  • 21 Februari 2014 - 10:33

    Vera:

    Wat een heerlijke verhalen ! Australie is zo relaxed!! Geniet van alles wat er gebeurd, ik reis met jullie mee en als je soms tubetje LUCAS PAPAW OINTMENT in een supermarkt of winkeltje tegenkom, wil je er dan eentje voor me meenemen? Is alleen in Australie te koop en helpt voor alles en nog wat. Soort wondercreme.....Volgens mij 3 austr. dollar per tubetje. Is rood tubetje en gemaakt van allemaal natuurlijke produkten en fruit. Ik kijk elke dag even naar jullie huis en het gaat goed ! Ik had tijdens de herfst een foto gemaakt met mooi gekleurde boom voor jullie huis maar heb inmiddels ander mobiel dus moet op die oude nog even de foto afhalen dan stuur ik hem ff door haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bobenlineke

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 48721

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 28 Mei 2014

Rondje wereld

Landen bezocht: