Australie - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Australie

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

10 Februari 2014 | Australië, Lakes Entrance

Lieve mensen
We zijn in de bossen wat leguanen tegen gekomen, zijn toch bijna 2 meter die beesten, de Kangoeroes zitten in grote getale om onze tent, 's morgens hoor je ze als skippyballen langs springen, helaas geen foto kunnen maken van moeder en kleintje in de buidel, zo schattig om te zien dat koppie dat uit die buidel komt
De natuur is onbeschrijflijk mooi,
Gisteren 40 graden , was niet lekker, de
wind was gewoon gloeiend heet, de hele dag in het water gelegen, maar de oceaan is erg koud, en behoorlijk gevaarlijk, vanwege de hoge golven en stroming, Bob kon lekker bodyboarden
We hebben geluk gehad want er zijn giga bosbranden hier in de buurt,als we een dag later waren geweest hadden we er niet meer door gekund, de weg is afgesloten, nu smog vanwege de branden, wel een stuk koeler gelukkig
We gaan nu richting Melbourne , maar dat duurt nog even, de afstanden zijn hier gigantisch, we willen misschien ook naar Tasmanië
Tot de volgende keer!
Liefs,Bob en Lineke

• 10 Februari 2014 - 17:24

Hes:

Oh wauw, lijkt me prachtig die kangoeroes!
    Kijken jullie uit in die zee......als ik nog terug denk aan Portugal.....brrrrrr!
    Tasmanië, wow, vd week nog een documentaire over gezien, is er mooi, rustig en geen bereik met je gsm! Hahaha! Soms zijn de (zand) wegen ook niet of moeilijk bereikbaar, spannend!
    Nou hier is het nog steeds herfst! Super vies!

• 10 Februari 2014 - 19:53

Peter En Cora:

Hoi Lineke en Bob, wat een mooie foto,s zijn dat toch weer. Bij Melbourne waren toch ook veel bosbranden ?
    Kijken jullie alsjeblieft wel goed uit, maar dat doen jullie natuurlijk wel. Geniet van al het moois wat jullie nog gaan zien en wij blijven jullie volgen. Dikke knuffel van ons.x

• 11 Februari 2014 - 16:40

Ron En Ingeborg:

40 graden, best heet!! Kan me er nu niets bij voorstellen.
    In plaats van winter hebben we hier nog steeds herfst met harde wind en regen, jullie missen hier niets!
    Kijken jullie uit voor de Tasmanian Devil?? Geniet van Melbourne en laat Bob die bosbranden nou eens blussen...........

• 12 Februari 2014 - 23:34

Ernst:

hier ook 40 gr, maar dan over 5 dagen!
    foto is van een varaan, grote jongen hoor.
    vandaag met oma naar doker geweest; vitamineinjectie en plekjes aanstippen.
    ging goed met haar, erik dad haar gebeld, van rob niks gehoord.
    verder alles chill.
    denk aan factor 50 !!!!!
    liefs ( BIG BROTHER is watching you)

• 15 Februari 2014 - 09:46

P.geerlof:

Lieve kinderen
    Wat moeten wij ons dan behelpen
    met dit najaarsweer,het is geen winter en geen zomer,jullie boffen met het weer en de prachtige natuur en de mooie foto,s.
    Gister naar verjaardag van Linda geweest,was leuk met een optreden van Senna,erg vindingrijk.
    Vinden het mooi om jullie zo te volgen.
    Mams en Paps