Blue Mountains - Reisverslag uit Saint Ives, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Saint Ives, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

21 April 2014 | Australië, Saint Ives

Lieve mensen
Hopelijk is het mooi weer met de Pasen bij jullie
Helaas een flinke staart van de Cycloon meegemaakt aan de kust, wat jammer was want het was erg mooi in FosterBay met zijn grote meren en Nelson Bay, met zijn kale zandduinen
Na 3 dagen regen naar de Blue Mountains, prachtig weer, ligt 1,5 uur rijden van Sydney en kun je een beetje vergelijken met de Great Canoying in de USA, we hebben er 5 dagen doorgebracht, mooi berglandschap met groene valleien en heel veel bos, mooie herfstkleuren,prachtige kliffen, William en Kate waren er ook,dus de weg afgesloten voor het koninklijk paar,
We hebben de route andersom gereden, prachtig!alle campings vol ivm Pasen,dus wildgecampeerd met vele anderen, zeer primitief en erg koud!rond het vriespunt, vanmorgen ijs op de auto, 4 lagen over elkaar aan 'snachts en dan nog koud, wat een sterren en volle maan!
Op 4 verschillende plekken gestaan, met wat mensen gezellig een wijntje gedronken, overdag ook maar 12-15 graden, maar strakblauwe lucht, daardoor mooie uitzichten en dat zo vlak bij Sydney
Ben ook nog op een slang(etje) gaan staan , schrok heel erg ,gaf een vreselijk geluid, of je keihard in je handen klapt
Gaan de laatste week rond en in Syney zitten, zondag naar Hongkong vliegen,gaat 17 u duren deze reis,via Auckland,wat is Australie een bijzonder land!

• 21 April 2014 - 13:26

Ingrid:

Hoi lieverds,

Wat een mooie foto's! Wel jammer van de cycloon, maar je kan niet alles hebben :)

Brrr en die slag dan..... Wat een imens land is Australie. Zo geweldig om met jullie mee te reizen.

Jullie daar in de herfst en wij volop in het schitterende voorjaar. Vandaag wat dreigend, denk dat er zo een onweersbui gaat losbarsten.

Geniet nog van jullie laatste week in Australie, wel een lange reis naar Hong Kong, maar ook dit zal het wel weer waard zijn.

Liefs,
    Ingrid

• 21 April 2014 - 18:23

Hes:

Whahahaha die slang! Was jij het niet die dat geluid maakte Linek vd angst?
    Onderbroek nog schoon? ;-)
    Hoeveel foto's hebben jullie inmiddels gemaakt joh, maar goed dat dat tegenwoordig allemaal digitaal kan, anders neem je kilo's aan volle rolletjes mee terug!
    Leuk om op een afstand een beetje mee te genieten zo!
    Veel plezier in Hongkong!

• 23 April 2014 - 10:15

Marieke:

lieve reizigers,
    Nog steeds blijmoedige verslagen. Knap hoor dat kou en ijs jullie nog gezellig kan houden.
    Kangaroes lijken me heel lief ,maar slangen houden niet van mensen.
    Leuk dat jullie via facebook ons zo op d hoogte houden, het is heel bijzonder allemaal.
    Fijn ook dat onze kinderen het zo goed maken,en dat kun je ook zo maar zien.
    Ik heb filmpjes ,jullie ook denk ik van Joni,en dat is zo heerlijk, je beleeft het toch van dichtbij .
    Geniet nog van de laatste weken daar verweg ,en sterkte met de lange vliegreis
    Luchtzakken, turbulentie, het maakt jullie echt niet bang.
    lieve groet Marieke.

• 23 April 2014 - 18:45

Peter En Cora:

Ja Australië maakt zich langzaam op voor de winter. Dus tijd om te verkassen naar warmere oorden.
    In Sydney nemen jullie toch zeker wel een hotel of iets dergelijks. Even een beetje warm worden voor jullie naar Hong kong vliegen. Geniet nog even tot zondag van de prachtige stad Sydney met zijn mooie parken en gebouwen, met natuurlijk het opera house.
    Wij moeten nog drie weken wachten en dan eindelijk naar Greece. Bob en Lineke geniet nog maar even lekker van jullie laatste Maand op Wereldreis. Liefs van ons xx

• 26 April 2014 - 00:26

Ernst:

wens jullie veel chinees-avontuur!!!
    wij hebben de caravan gepakt;
    morgen naar ROSES.
    hebben net afscheid van de 2 oma's genomen.
    zijn 14 mei terug.
    in haast: ERNST&TRUDY xxx

• 26 April 2014 - 00:26

Ernst:

wens jullie veel chinees-avontuur!!!
    wij hebben de caravan gepakt;
    morgen naar ROSES.
    hebben net afscheid van de 2 oma's genomen.
    zijn 14 mei terug.
    in haast: ERNST&TRUDY xxx