Na regen komt Sunshine coast - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Na regen komt Sunshine coast - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Na regen komt Sunshine coast

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

30 Maart 2014 | Australië, Noosa Heads

Lieve mensen
Lekker genieten in Nederland van het mooie weer?
Wij hadden een cycloon, nog niet eerder zo slecht weer gehad, toevallig zouden we een ex collega van Bob gaan bezoeken hier, hij woont hier met zijn vriendin en hij heeft een leuke coffeeshop
Wij zijn er uiteindelijk 2 dagen gebleven, heerlijk huis, fijn bed, heerlijk gegeten bij deze gastvrouw en gastheer, Carlos en Annie,wat een schatten!
We zijn naar de Film Tracks geweest, verhaal over een vrouw die Australie oversteekt door de woestijn met 4 kamelen, prachtige film,vooral omdat we daar ook zijn geweest
Daarna nog 2 dagen in een appartement gezeten,ook weer heel luxe, gisteravond een barbecue met de andere gasten, was ook weer erg gezellig,multicultureel
Sunshinecoast is een beetje verslavend, we komen er bijna niet weg, prachtig natuurpark langs de oceaan, gisteren dolfijnen langs de kust
Verder lekker spelen in de hoge golven met de bodyboard en lekker langs het 10 km lange strand lopen
Wat boffen die Australiërs met die mooie kusten, jong en oud is hier aan het golfsurfen,kleine kinderen die amper kunnen zwemmen, ze groeien ermee op
Vannacht weer kamperen, maar de tent is op zijn eindje, ben benieuwd, of hij het gaat halen , heeft zijn best gedaan dacht ik zo, maar we moeten nog bijna 4 weken en we zullen best nog wel eens regen krijgen
Morgen naar de Coldcoast, daarna richting Brisbane, Blue Mountains,Sydney
Tot later!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bob en Lineke

• 30 Maart 2014 - 07:52

Barry:

Hallo ,
    Leuke verhalen, blijft bijzonder allemaal !!
    Hier heerlijk weer, de zomertijd weer begonnen, dus
    was een kort nachtje ;-(
    Geniet nog van de laatste weken,
    Liefs, Barry

• 30 Maart 2014 - 10:21

Marieke:

Goedemorgen,
    Zomer in Nederland,heerlijk zitten aan de vecht,
    Morgen neemt Bart afscheid ,gaat 1 april met pensioen.
    7 april gaan we naar Malta ,Janneke is 8 april jarig en dan skypen wemetjullie.
    Nu is Erik en vriendin daar,heel gezellig,het gaat goed met jullie kinderen.
    Spannend de laatste weken voor jullie,tentje opz,n endje.
    Ik snap dat een bed en een huis heerlijk is,ik bewonder jullie echt.
    Ik zie dat Bob het helemaal toppie heeft,ook met collega ,en Lineke ji houdt je goed he .
    Dolfijnen,wat mooi,het leven lijkt dan op een sprookje,en nog een paar weken genieten voor jullie naar het saaie Hollandse landschap terugkeren.Of krijgen jullie daar ook weer zin in ?
    Dan hopen dat we ook een mooie zomer krijgen ,anders stuur ik Bart naar Australië .
    Lieve groet Marieke

• 30 Maart 2014 - 17:28

Hes:

Oh wat lekker een beetje luxe, daar kun je erg naar verlangen lijkt me........jullie zijn ook geen 20 meer natuurlijk!
    Hopelijk doet jullie tent nog even leuk mee, anders natte bedoening!
    Volgens mij zou ik ook niet weg te slaan zijn bij die prachtige kust en zee, klinkt supermooi!
    Geniet, lieve groetjes Hes

• 30 Maart 2014 - 19:35

Rinus En Anny:

Hallo Lineke en Bob
    Mooi weer, de zomertijd is in gegaan.....
    Jullie genieten wel hoor, van de wereldreis.
    Geniet nog de laatste weken,en hopen dat de tent het volhoud??
    Na regen komt..........
    Groetjes Rinus en Anny