Withsunday's Islands - Reisverslag uit Flametree, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Withsunday's Islands - Reisverslag uit Flametree, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Withsunday's Islands

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

18 Maart 2014 | Australië, Flametree

Prachtig is het hier
We wilden een 3 daagse zeilboot trip maken rond de eilanden, maar helaas, laatste moment gecanceld, door storing
Dan maar met een catamaran zeilboot een dagtrip, met snorkelen, was super,wel wat minder zicht, 12 Napoleonvissen in een school vlakbij ons,ze zijn echt 1,5 meter met tanden zo groot, ze doen niets, ze hebben een schitterende kop met dikke lippen,ze kijken je echt aan, ook wat schildpadden gespot
Terug ging het erg waaien, de golven kwamen over het dek, was echt kicken
Het gebied is echt magnifiek, prachtige eilanden met koraalwitte stranden
Morgen trekken we weer verder,
Lieve groetjes, Bob en Lineke

• 18 Maart 2014 - 11:12

Hes:

Klinkt (weer) adembenemend, of begint het voor jullie al te wennen? Nee toch?
    Geniet van alles wat jullie zien, voelen, ruiken enz!
    Liefs Hes

• 18 Maart 2014 - 13:29

Marieke:

lieve kickers,
    Wat een verhaal weer ,ik zie jullie op die boot met hoge golven .
    En ik zou dan tot god gaan bidden [ik geloof niet]
    Echt hoe anders kun je het leven beleven, ik wou dat ik een beetje onverschrokkener was.
    Want jullie deinzen vast echt nergens meer voor terug .
    Blijf heel en ook voorzichtig he Leuk hoor,

• 19 Maart 2014 - 14:24

Ingrid:

Hoi Lieverds,

Wat schitterend! Zou zo graag heel even daar ook willen zijn. Ook dit neemt niemand jullie meer af. Geweldig! Heel veel liefs en goede reis verder.

Liefs,
    Ingrid

• 24 Maart 2014 - 20:02

Judith:

Blijft gaaf om te lezen wat jullie allemaal meemaken!! en wat een mooie foto's!
    Liefs Juut