Wat een prachtig gebied,maar wel koud - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu Wat een prachtig gebied,maar wel koud - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Wat een prachtig gebied,maar wel koud

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

16 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Brycecanoying is adembenemend!
Zie foto's
Vannacht weer min 7 graden,autoruiten bevroren,alles wit,gisteren sneeuw,had niet verwacht eerder sneeuw dan jullie te krijgen,motel genomen,wat een luxe!
Bob zijn hoofd kaal geschoren,draagt mijn buff voor de kou,mijn haren geverfd en wasje gedaan,alles weer netjes en schoon
Lekker warm bij de nep openhaard,maar wel romantisch
Vandaag de Brycecanoying,laatste spots nog bekijken,dan naar Zion(nat.park)
Het houdt maar niet op, al het natuurschoon, wordt steeds mooier!
We genieten.
We vergeten jullie niet hoor!
Denk en droom over iedereen 'snachts
Liefs Lineke en Bob

• 16 Oktober 2013 - 22:05

Ingrid:

Zo mooi allemaal, inderdaad het houdt maar niet op. Wij genieten mee!. Nee hier nog geen sneeuw, alleen maar heeeeeel veeeeel regen. Jullie zijn ook al in mijn droom langsgekomen hoor!
    Geniet lekker verder dan doen wij mee.

Liefs
    Ingrid

• 17 Oktober 2013 - 06:34

Marcel En Esther:

Hoi Lineke en Bob,

Ongelooflijk wat jullie zien en meemaken.
    Mag wel uitkijken voor indianen in deze gebieden.

Het is hier echt herfst en de dagen worden snel korter.
    Geef mij de zomer maar!

Geniet er nog maar meer van en hou het veilig.

Groetjes uit Haarlem

• 17 Oktober 2013 - 07:45

Ron En Ingeborg:

Lieve Bob en Lineke,

Brrrr, goed aankleden dus! Kruip maar lekker dicht tegen elkaar.
    Wel prachtige natuur daar zeg!
    Hier begint de herfstvakantie, ff lekker bijtanken en kastanjes zoeken.
    Liefs fam. Banen

• 18 Oktober 2013 - 10:47

Hes:

He bah, koud!! Lekker dat jullie dan een warm onderkomen hebben, ff goed opwarmen voor de volgende dag, niet ziek worden hoor!
    Wederom prachtige foto's! Enjoy!

• 19 Oktober 2013 - 19:02

Cobi:

Hoi Bob en Lineke,

Eindelijk jullie verslagen, het lukte mij niet jullie te vinden ook niet via Marieke maar Janneke heeft direkt uitkomst, het zat hem in de http en de /, wat een prachtige verslagen, hebben jullie al heimwee nee toch, heerlijk in de natuur. de Niagara water falls kwamen mij bekend voor, wij hebben ook een stukje Amerika gereden en naar de canadese kant gegaan de rockys hebben wij alleen in canada gezien. Geniet van elke dag en prachtig om zo mee te mogen reizen, veel liefs groetjes Cobi

• 23 Oktober 2013 - 12:07

Anja:

Mooi hè! Staat dat eenzame riekende toiletje er nog midden in Bryce Canyon? Wij hebben daar erg gelachen. Ik blijf jullie volgen..