Yes!National Parks open in Utah - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu Yes!National Parks open in Utah - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Yes!National Parks open in Utah

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

11 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Moab

Vanavond ging het Nat.park Arches open,wat zijn we blij,de parken blijven 10 dagen open,lang leve de Gouverneur van Utah,kunnen we er tenminste een paar bezoeken
Ivm regen,een luxe nachtje in Motel doorgebracht,vandaag hadden we zowiezo de dag van ons leven,
Statepark Death Horse is zo mooi!!!!
Hopelijk komt het een beetje over op de foto's
Een tocht gemaakt,waarbij je oneindig ver over canoyings kijkt,wel 10 lagen soms, met daardoorheen de Colorado rivier ,stromend door het landschap,daarachter zie je de besneeuwde bergen,deze zijn 6000 meter hoog
Het is nog steeds aan de frisse kant,maar de zon is lekker overdag
Campings zijn hier overvol,er wordt veel gemountainbiked en talloze jeeps die door de bergen en canoyings rijden,
Moab is een leuke plaats met wederom erg mooie Galery's
Arche(nat .park)bestaat uit rotsformatie's,welke de mooiste
vormen hebben,door invloeden van regen,wind en sneeuw,je kijkt je ogen uit en dat alles in terrakleuren
Groetjes,Bob en Lineke

• 12 Oktober 2013 - 08:26

Lea:

Geweldig Lineke, dat is wel iets anders dan de Vos hier ....

• 12 Oktober 2013 - 08:52

Barry:

Prachtig, zal in het echt nog indrukwekkender zijn, mooie foto's.....

• 12 Oktober 2013 - 09:53

Piet Geerlof:

Vanmiddag om vijf uur zijn wij bij Marcel i.v.m zijn verjaardag,zijn Skype zetten we aan.
    Het E-mail adres is M.Geerlof@online.nl.
    Wij genieten ook van jullie verslag en foto,s.
    Ik hoop dat het een en ander lukt,anders een andere keer.
    Van harte gefeliciteerd met je broer en wens Bob een goede morgen.

Mams en Paps

• 12 Oktober 2013 - 10:43

Ron En Ingeborg:

Hallo Bob en Lineke,

Wat een pracht foto's en zo gaaf dat het park weer te bezichtigen is. Leuk dat jullie ons allemaal meenemen op reis. We kijken elke dag weer uit naar jullie nieuwe ervaringen. Geweldig om jullie te zien genieten!

Groetjes,
    Ron en Ingeborg.

• 12 Oktober 2013 - 10:57

Anja:

Mooi hè Arch, zijn we 20 jaar terug geweest. Death Horse hebben we toen over geslagen....zet ik op mijn vakantielijstje. Wat ik ook zo mooi vond: Petrified Forest, gaan jullie ook naar toe? Zijn jullie inmiddels niet verzadigd na zoveel moois/indrukken? Geniet ze!

• 12 Oktober 2013 - 19:16

Peter En Cora:

Helemaal geweldig dat de parken weer open gaan. Wij zijn vanmiddag ook even op marcel zijn verjaardag geweest, was gezellig. Wij hebben ons weekje Griekenland er ook weer opzitten, als we skypen vertellen we er wat meer over, Geniet van alles wat jullie elke dag weer meemaken en dan genieten wij met jullie mee. dikke knuffel van ons.

• 13 Oktober 2013 - 16:26

Hester:

Prachtig! Kan zo op een ansichtkaart, supermooi! ( kun je nagaan wat je beleefd als je er zelf staat!)

• 14 Oktober 2013 - 16:34

Rinus En Anny:

Mooie foto's zeg prachtig!!! vooral waar jullie op staan op de rotsen.
    En nog fijne dagen op het park.....

• 14 Oktober 2013 - 20:05

Ingrid: