country en Western - Reisverslag uit Niagara Island (historical), Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu country en Western - Reisverslag uit Niagara Island (historical), Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

country en Western

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

22 September 2013 | Verenigde Staten, Niagara Island (historical)

Helaas was de Smokeymountain meer smokey dan mountain,geen optie om de tent op te zetten,veel regen
Maar plotseling klaarde de lucht op en zijn we 10 km landinwaarts,100km voor Nashville,een klein weggetje in gedoken,daar vonden we echt de mooiste plek op aarde aan een meer,'savonds was er livemuziek en karaoke,je raad het al, wij stonden binnen notime op het podium met Beatle pruiken op,vreselijk gelachenAllemaal Hillybillys uit de omtrek,groot feest,de eigenaar speelde alle muziekinstrumenten die er bestaan en zong alles,ze vonden het geweldig dat we helemaal uit Holland kwamen
Morgen gaan we naar Nashville waar ons nog veel meer muziek staat te wachten.xxxxx

• 23 September 2013 - 13:47

Peter En Cora:

Helemaal fantastisch, wat een mooie omgeving zeg. en heel gezellig als er live gespeeld word, doet me weer denken aan Cuba. Cora is 4 dagen naar Toscana, dus ik ben even een paar dagen alleen. dikke kus van ons en wij genieten met jullie mee hoor!!!!!!!!!!!!!

• 23 September 2013 - 14:05

Marianne:

hoi hoi,
    fantastisch allemaal, wat beleven jullie veel.
    Nou Nashville nog, hartstikke leuk. Veel plezier!!1
    Marianne en Dirk

• 23 September 2013 - 18:57

Hes:

Hoi daar,
    Heerlijk middenin de natuur, ziet er orachtig uit!
    Haha zijn er ook filmpies van jullie met die pruiken en zingend?
    Geniet flink!
    Hes

• 23 September 2013 - 22:28

Ernst:

denk aan DELIVERENCE!!!

• 24 September 2013 - 15:30

Geertruida Geerlof:

Fantastisch allemaal.
    Jullie avonturisten maken toch van alles mee!
    Hebben jullie al een cowboyhoed aangeschaft in Nashville?
    Veel liefs,
    Tante Trui

• 24 September 2013 - 21:22

Ingrid:

Haha,

Ohh geweldig om te lezen en te zien. Dit is Amerika!!!

Liefs
    Ingrid