Niagara Waterfalls in Canada - Reisverslag uit Thorold, Canada van bobenlineke - WaarBenJij.nu Niagara Waterfalls in Canada - Reisverslag uit Thorold, Canada van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Niagara Waterfalls in Canada

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

15 September 2013 | Canada, Thorold

New York was super!mooi de Highline over NY,Rob
We wachten nu op neef Michel,hij woont in Toronto
We hebben een mooie tocht met de auto gemaakt van NY naar de Niagara Falls ,je passeert dan 700 km bossen,Indian summer,prachtige herfstkleuren
De watervallen zijn subliem,het is hier wel frisjes,zeker 'snacht
Gisteren maar even een deken erbij gekocht,maar dat hielp niet echt
De tent geeft niet veel warmte
Camping is luxe hier KOA (bekende campingketen in USA en Canada
Morgen weer richting Washington,dan woensdag andere auto,daarna begint de grote trek naar de westkust
Liefs van Bob en Lineke

• 15 September 2013 - 21:27

Lea:

Mooie foto's! Ik wil ook! X

• 15 September 2013 - 22:36

Barry:

Hoi Lineke en Bob,
    Wat is het mooi daar, prachtige foto's , zal in het echt
    helemaal bijzonder zijn.
    Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen,
    Groetjes en Geniet ervan ! Xx

• 16 September 2013 - 00:10

Tonnie:

wat had ik op dit moment graag in jouw schoenen gestaan.
    liefs Michel's moeder

• 16 September 2013 - 05:17

Vera:

Wat is het toch heerlijk om op reis te zijn!! Wij als bewoners van de Klipper in 2 uiteinden van de wereld......Lfs uit Port Dougals, Silky Oak Lodge, Queensland,Australia x

• 16 September 2013 - 09:33

Barry:

Lieve Lineke en Bob,
    Op de eerste plaats mis ik je. We zien op
    de foto's van Barry dat jullie veel moois
    zien en genieten.
    Veel plezier en veel liefs,
    Piet en Fia

• 16 September 2013 - 15:27

Tineke Bettonviel:

Hey Bob en Lien, Wat leuk om jullie reis te volgen, super misschien even nog een tip voor koude nachten , een plastic liter fles gevuld met goed warm water doet wonderen onder in je slaapzak !

lieve groetjes Tineke

• 16 September 2013 - 16:31

Marianne:

Hoi, hoi,
    Heel indrukweekend allemaal, zo mooi, wat zullen jullie genieten.
    Dirk en Marianne

• 17 September 2013 - 09:44

Peter En Cora:

Hoi Bob en Lineke, wat ziet het er fantastisch mooi uit! Wat hebben jullie al veel gezien in zo'n korte tijd!
    Prachtige foto's, wij genieten er zo ook van. Leuk om op deze manier een beetje "mee te reizen".
    Liefs Peter en Cora x

• 17 September 2013 - 17:06

Anja:

Erg leuk om jullie op deze manier een beetje te volgen. Mooi hè de Niagara Falls. Geniet er lekker van samen en liefs van mij. Is je werk al helemaal uit je hoofd Lineke? Anja

• 18 September 2013 - 17:40

Piet Geerlof:

Lieve kinderen,

Komen julie overige hollanders tegen of zijn er weinig mensen die dit avondtuur niet durven.Want dit moet je gewoon doen als je jong bent.Erik komt morgenavond eten en ik heb van ma begrepen dat wij gaan skypen.Tot kijk,Mams en Paps

• 19 September 2013 - 21:45

Trudy:

Hé Bob en Lineke,

Ziet er allemaal heel erg indrukwekkend uit. Tot nu toe lijkt het een groot vakantiefeest. Heerlijk jullie zo te zien genieten. Kunnen jullie het wel aan al die indrukken? De foto's geven een aardige impressie van jullie bijzondere reis. Hier regen, regen en nog eens regen, blèh! Toch maar een reisje naar de zon nog boeken in oktober of zo... En wat de kou in het tentje betreft kruip lekker dicht tegen elkaar aan haha..! Een prettige voortzetting van jullie reis, doegies, xxx

• 19 September 2013 - 23:58

Ernst:

ziet er goed uit! wist niet dat je ook Canada aandeed!daar zit je behoorlijk noordelijk, dus kouder.
    ben bij ma geweest; was ziek. dokter voor haar maag geweest. 10 dagen buikloop en nog niet helemaal over.
    verteld over jullie, ze had nog helemaal niets van je gehoord. is nu weer beetje gerustgesteld. ze hoopt op een levensteken. ik houd haar in de gaten en op de hoogte. tot snel. ERNST

• 23 September 2013 - 18:56

Hes:

Hahaha ziet er koud uit die 1e foto!
    Lekker dicht tegen elkaar aankruipen!
    Enjoy!
    Liefs Hes