NY - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu NY - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van bobenlineke - WaarBenJij.nu

NY

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

10 September 2013 | Verenigde Staten, Midtown New York

Na 5uur vliegen,aangekomen in New York ,nu het hostel,YMCA, nog even zoeken

• 10 September 2013 - 16:05

Lea:

Hé lieve wereldreizigers.. Werkt de TomTom niet?

• 10 September 2013 - 20:29

Lot:

Have fun!!

• 11 September 2013 - 22:12

Marieke:

Hoi globetrotters,
    Wat leuk al die foto,s,het is allemaal prachtig daar.
    Kamperen in de woestijn was indrukwekkend,maar wat jullie nu allemaal beleven ook.
    Wij hebben even van onze dochter genoten,vorige week .Ze had veel op het programma
    maar we hebben ook nog gezellig kunnen winkelen .Leuke positiekleren gekocht.
    Ze is gisteren weer vertrokken naar het zonnige Malta,en nu hebben wij hier regen wind en storm.
    Geniet maar zoveel jullie kunnen,leuk om het zo te kunnen volgen.
    lieve groet ,Marieke

• 12 September 2013 - 11:03

Piet Geerlof:

Lieve kinderen,

Leuke berichten van jullie.Herdenking nog meegemaakt.Ik hoop dat ons bericht aankomt.Met cora en Peter naar Vlissingen geweest,hotel van Dirk,was heel gezellig maar regen en wind.Ma is Bridge en ik ben even naar de tennisbaan geweest.Wij volgen jullie op onze manier.

Mams en Paps

• 12 September 2013 - 18:18

Ron En Ingeborg:

Hallo Schoonzus en Zwager,

Een hoop te zien. Erg leuke foto's. Nog de lichten van de twin towers gezien. Moet een onwijs mooi gezicht zijn. Alleen in het echt is het een aparte ervaring lijkt mij en jullie zijn in de buurt. Tot gauw in het volgende verslag.
    Hier zijn we weer vol in de structuur van werken en school. Jullie Boffen maar.

Ron gaat lekker bij Asics. Erg leuke omgeving en hij zal daar een hoop nieuwe dingen gaan leren.

Groet,
    Ron en Ingeborg.

• 13 September 2013 - 15:57

Peter :

Hoi zussie en zwager, ik heb deze week veel gevolgd op televisie over 9-11 maar als je er zelf bij bent moet dat wel heel veel indruk op jullie gemaakt hebben. dikke kus van ons Peter en Cora