Shanghai - Reisverslag uit Wujiaochang, China van bobenlineke - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Wujiaochang, China van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Shanghai

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

04 Mei 2014 | China, Wujiaochang

We vonden het erg spannend om langs de douane China binnen te komen, want wij hadden alleen maar een enkele reis, Shanghai,ze kunnen moeilijk doen, maar het ging goed
Facebook is hier verboden, dus helaas kunnen we daar nu even niets mee
Wat een stad, Shanghai, wat een winkels, maar ook leuke oude straatjes met kraampjes, waar ze ondefinieerbare delicatessen verkopen
Ben helaas in Hongkong door mijn rug gegaan en slik behoorlijk wat pijnstillers, maakt het er niet makkelijker op, Bob heeft ook al een poosje last van zijn rug, we worden oud
Of we moeten weer wennen aan een bed
We besteden heel veel energie en tijd in het regelen van het volgende doel, Beijing
We gaan met de hoge snelheidstrein daar naar toe,1200 km, morgen 5 uur opstaan
Het blijkt toch wel lastig te zijn om alles zelf te regelen, maar we komen er wel
We hebben wel kunnen genieten van de stad, de skyline, het oude centrum, uitzicht vanaf de orientalpearl tower, deze is 570 meter hoog en bied een prachtig uitzicht 360 graden over de stad, je kunt over een glazen bodem lopen, op 375 meter hoogte, aparte gewaarwording
Helaas is het regenachtig en fris,wat het uitzicht wat belemmerd
Verder is het veel handen en voetenwerk, bijvoorbeeld om een maaltijd te bestellen, wijzen we maar wat aan, meestal smaakt het goed, maar wat het dan precies is?
Dan is er altijd nog de Mac
Nou ja, we zijn wel wat gewend
We racen met de metro van hot naar her.
In Beijing gaan we heea bezichtigen, zoals de Chinese muur, verboden stad en nog veel meer, hotel hebben we net geboekt via internet
Tot in Beijing,
liefs, Lineke en Bob

• 04 Mei 2014 - 17:53

Geertruida Geerlof:

Hartelijk dank voor jullie felicitatie.
    Nog heel veel reis en plezier genot.
    Xxx Truus.

• 04 Mei 2014 - 20:54

Rinus En Anny:

Jullie zijn in Shanghai, goed aan gekomen.
    Gezellig met die oude straatjes en kraampjes...
    Maar wel even balen...dat jullie last hebben van je rug.
    Goeie reis naar Beijing.
    Geniet er nog van de laatste weken......
    Groetjes.

• 04 Mei 2014 - 22:07

Ingrid:

Hoi lieverds,

Wat een verhaal wat jullie nu weer meemaken!
    En echt balen van jullie rug.
    Ben erg benieuwd naar het verslag van Beijing.
    Hele goede en veilige reis en een top tijd in Beijing.

Liefs,
    Ingrid