Sydney - Reisverslag uit Cronulla, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Cronulla, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

26 April 2014 | Australië, Cronulla

Sydney is een grandioze stad, met de gezellige havens, mooie parken, disign shops,trappetjes , leuke restaurants en kroegjes
Australie zit erop, 12000 km gereden , totaal afgelopen 8 maanden,35000 km gereden,
Deze maanden waren een avontuur, veel verschillende natuur gezien, maar ook verschil in klimaat
We kunnen ons voorstellen dat men hier gaat wonen, zoals ik al eerder vermeldde , is men hier zeer tevreden, gezonde economie, genoeg werk
Misschien als we jonger waren geweest?
Vanmorgen de tent weggedaan,vannacht weer in een gewoon bed,morgen naar Hongkong
Tot China!!!
Veel liefs van ons

• 26 April 2014 - 07:31

Ron En Ingeborg:

Is een prachtige reis geweest. Op naar de communisten in deze wereld. ZAl een hele aparte ervaring worden. Veel plezier en tot gauw. We hebben er zin in jullie weer in onze armen te sluiten. Dikke knuffel van Ron en Ingeborg.

• 26 April 2014 - 15:36

Piet Geerlof:

Lieve kinderen,

Naar de koningsmarkt geweest,eerst met je broer en zus bij peter wijntje gedronken,dat was ons avondtuur vandaag.Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben,en een fijne en vooral indrukwekkende maand in China
    hebben.Kus Mams en Paps

• 27 April 2014 - 10:30

Nel:

AH, dat tentje wat dan achterblijft!! Jullie sluiten wel een hele mooie ervaring af daar in Australië. Goeie reis naar China, ben benieuwd

• 27 April 2014 - 15:47

Janny:

Gelukkig dat jullie wat ouder zijn, kom maar weer lekker hierheen!
    Maar wat was het weer allemaal prachtig mooi! Op naar China!
    Goeie reis en tot gauw! liefs Janny

• 29 April 2014 - 08:00

Marcel En Esther En Kids:

Als goed is zitten jullie nou in China ,een heel andere wereld.
    Hier koningdag gehad , en de rel in Nederland omdat de burgemeester van Amstelveen aan het achterste van Maxima heeft gezeten.
    Krijg je in China de doodstraf voor.

Geniet nog de laatste maand ,want hij is zo om.