Oostkust - Reisverslag uit South Mission Beach, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu Oostkust - Reisverslag uit South Mission Beach, Australië van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Oostkust

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

09 Maart 2014 | Australië, South Mission Beach

Het is fijn dat we nu aan de kust zijn
De reis was toch vermoeiender dan we dachten, laatste stukje werd wel steeds mooier, nog een kudde kamelen gezien
We rijden nu naar het noorden richting Cairns ,
Het is hier echt of je in Azië zit, prachtige oerwouden , heel groen alles, maar het is dan ook regentijd , de voorspellingen zijn niet best , er komt een cycloon aan, het is nog miet duidelijk wat en waar precies, we wachten het maar af, nu is het lekker
Je mag niet in de coral sea, want er zijn nu giftige kwallen, in de rivieren mag je ook niet zwemmen , ivm krokodillen
Dus dan maar lekker een camping met een zwembad om te relaxen , in Cairns kijken of we kunnen duiken/snorkelen op het Great Barrière Reef
Misschien als het weer het toelaat een boottocht naar de White Sunday Islands van 3 dagen, zijn nu nog gecanceld , ivm de verwachtingen
Daarna zakken we uiteindelijk heel langzaam af naar Sydney
Lieve groetjes , Lineke en Bob

• 09 Maart 2014 - 08:59

Lea:

Heerlijk, zoals jullie genieten. X

• 09 Maart 2014 - 18:03

Anja:

Hoi Bob en Lineke,
    Ik heb net Maaike foto's van Australie enz. laten zien.Of dat een goed idee was:), ze krijgt al grootste plannen en raadt eens wie mag sponsoren? Geniet ervan! Nog steeds niet verzadigd?

• 09 Maart 2014 - 20:24

Vera:

Zoek je snorkels maar op ! Schitterend daar!! Zwemmen met schildpadden. Is een geweldige ervaring geniet van alles!!

• 09 Maart 2014 - 20:25

Vera:

Aiii ik zie een cassowary!!!

• 10 Maart 2014 - 15:52

Hes:

Giftige kwallen en krokodillen, nee geen fan dus idd dan maar in het zwembad, jasses!
    Hopelijk waait die cycloon jullie plekkie voorbij!
    Geniet!

• 10 Maart 2014 - 18:53

Peter En Cora:

Ook wel eens lekker met je snorkel in een zwembad... Wij hebben ook een keer toen we in Cuba waren niet in zee kunnen zwemmen voor de giftige kwallen. Zagen er ook heel eng uit. Geniet er nog maar even lekker van. Groetjes van ons.

• 11 Maart 2014 - 09:16

Ron En Ingeborg:

Lieve foto van jullie samen, jullie matchen que kleur met elkaar!!!!
    Kijk uit voor de krokodillen en de giftige kwallen.
    liefs uit Nieuw-Vennep

• 11 Maart 2014 - 09:53

Annie Hoogenboom-Klein:

hallo Lieneke en Bob,

Volg jullie nog steeds.
    Wat een belevenissen en indrukken allemaal, mooie fotos,zal straks op de Klipper wel weer wennen zijn,na al deze natuur en ruimte.
    Nog gefeliciteerd met jullie kleinkind.
    Zelf word ik over 5 weken oma,leuk .
    En dit jaar ga ik naar Santiago de Compostela, met een fietsmaatje.
    Nog heel veel geniet momenten de komende weken,het is bijzonder om dit zo samen te mogen beleven.