Na 7500 km rijden,goodbye NZ - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van bobenlineke - WaarBenJij.nu Na 7500 km rijden,goodbye NZ - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Na 7500 km rijden,goodbye NZ

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

29 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Lieve mensen

Net even geproost op het 5 jarig bestaan van Buurtzorg Kaag en Braassem!!!
Afgelopen 3 weken veel gezien nog van NZ
Abel Tasmanpark met z'n goudgele stranden en mooie baaien en jungle was heerlijk, nu vanaf Golden Bay erin gegaan, we mochten de kayaks van de buren pakken, heerlijk om 7 uur in de morgen door de baai geroeid, zonder wind nog met de opkomende zon
Daarna de bergen in,een klein plaatsje onderweg gekampeerd,daar zijn we naar een kunstvoorstelling geweest, prachtig schilderij gezien was helaas niet te koop,de kunstenaar was geïnspireerd door zijn minnares waar hij een weekend mee door had gebracht in Abel Tasmanpark, nou dat was te zien, hij keek wel om zich heen of zijn vrouw het niet hoorde, de man was nauwelijks te verstaan, maar ik heb hem wel genomineerd die avond
De volgende dag naar Hanmer Springs, ski gebied met mooie bergen en heerlijk e hotpool, mooi wandeling gemaakt naar de Waterval, was weer een hele klim
Nu in Christchurch met z'n ingestorte gebouwen, er wordt nu trouwens hard gewerkt aan herstel na de zomervakantie
Wij hebben nog een aardbeving gevoeld in het noorden van Z eiland, rare gewaarwording, was op het N eiland zo'n 80 km bij ons vandaan 6,3 op de schaal van Richter
We hopen nog eens in NZ terug te komen, we hebben genoten van de natuur en van de vriendelijke mensen, (ze kunnen alleen niet rijden)
Op naar Australie

• 29 Januari 2014 - 09:12

Marieke:

Lieve reizigers,
    Gelukkig geen aanrijdingen en ingestorte tent meegemaakt,na 7500 km rijden.
    Ook kaag en brasem leven metjullie mee ,k leuk hoor.
    Opa Horseling wordt vandaag 101 ,en dat gaan we vieren,hij is een bijzondere.
    En stuurt zorgverleners weg ,hij doet alles zelf wel.
    Jullie weer een heel goede reis verder ,wij genieten mee,en zien dat jullie er goed uitzien.
    Hier vriest het licht,en is het vaak grijs,maar zien wel het zonnetje door jullie reis.
    Janneke is ook Hollands welvaren,zie ik op Skype,en Rob is nu al blij en trots.
    Spannend ,nog een paar weekjes.
    Lieve groet ,Marieke

• 30 Januari 2014 - 23:27

Barry :

Hoi, hoi,
    We nemen ook een borrel op jullie, hoor!!
    We genieten van jullie belevenissen en mooie foto's.
    Deze week grote schoonmaak op kantoor, was echt nodig ;-)
    en vanavond versierd. We zijn er klaar voor!!
    Jullie goede reis verder, blijf genieten,
    Veel liefs, Barry

• 31 Januari 2014 - 22:46

Trudy:

Helllo,

hier weer even een berichtje vanuit het koude Zoetermeer. Nèt terug van Yarco's nieuwe woning. Morgen aan de bak met de schoonmaakploeg maar we hebben er enorm zin in. Yarco is nu vieren dat hij de écht de nieuwe huurder is van deze woning.
    Top te lezen dat het goed met jullie gaat en dat stralen jullie ook uit op de foto's. Heerlijk aan het genieten nog en wat een belevenissen weer. Lijkt mij wel eng een aardbeving te voelen maar ook weer een ervaring apart. Nog even voordat jullie opa en oma worden, ook spannend!
    Gisteravond bij Rolf op bezoek geweest en daar was Lex ook toevallig. Het gaat goed met Rolf behalve dat hij even niet mag paardrijden want de manege wordt verbouwd.
    Nou lieve luitjes geniet ze nog en een hele goede reis, take care!!!

lfs. schoonzusje Trudy xxx

• 03 Februari 2014 - 15:34

Peter En Cora:

Mooie foto,s jullie zien er nu al uitgerust uit , en moet je nagaan jullie hebben nog vier maanden.
    Nu zijn jullie inmiddels in Australië om te genieten van al het moois daar.
    Veel geluk en een dikke kus van ons xxx