Marlborough fjorden - Reisverslag uit Mahakipawa, Nieuw Zeeland van bobenlineke - WaarBenJij.nu Marlborough fjorden - Reisverslag uit Mahakipawa, Nieuw Zeeland van bobenlineke - WaarBenJij.nu

Marlborough fjorden

Blijf op de hoogte en volg bobenlineke

20 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Mahakipawa

Lieve mensen
Allereerst wil ik even melden dat Rob en Janneke 13 januari getrouwd zijn in Malta, nogmaals gefeliciteerd lieve Rob en Janneke!!!!
We zijn weer terug in Picton,in het noorden van Z eiland, daarvandaan gaan we een 3 daagse track maken door de Sounds of Marlborough
We gaan Backpacken, omdat we ook een nacht de tent nodig hebben
We worden met de boot afgezet bij Lochmara, een lodge, waar je alleen per voet of met de boot kan komen, eigenlijk een fantasy eiland, heerlijk overnacht in een echt bed( sinds maanden) s'avonds een heerlijke barbecue, overdag gezwommen en gekayakt in de baai, ook gelopen naar de top voor een uitzicht welke op de foto's te zien is
De 2e dag track gedaan met de rugtassen met tent , kleding en eten voor 2 dagen
Was te doen vond ik, zijn wel wat gewent onderhand, prachtige tocht met fraaie uitzichten over de fjorden en het prachtige blauwe water van de zee
De kampeerplaats waar we de tent op gingen zetten was primitief, maar oké
Gelegen aan een baai,s ' nachts ging het stormen, we waaiden bijna uit onze tent
De 3e dag weer naar het punt waar we begonnen waren,waar we om 17 uur weer opgehaald werden met de boot
Staan nu op een boerderijcamping, er is hier een varken zo dik, dat hij niet op zijn benen kan blijven staan,als je hem aait gaat hij heel komisch knorren,we hebben weer leuke mensen ontmoet, americanen,we ontmoeten zoveel mensen van verschillende nationaliteiten,erg interessant
Het weer is nu ook wat stabieler, lekker warm, maar je kunt hier 4 jaargetijden per dag hebben
Vandaag rustdagje(wassen etc.)
Morgen nogmaals richting Abel Tasman
Nog 10 dagen dan Australië

• 20 Januari 2014 - 08:49

Marianne En Dirk:

Hoi Bob en lineke,
    Ik mail even vanuit kantoor.
    We lezen met plezier jullie verslagen, wat maken jullie veel mee,
    Gefeliciteerd met het huwelijk van Rob en Janneke, gelukkig hebbenn jullie hen gezien tijdens jullie tocht, dus dat vergoedt een beetje dat jullie bij het huwelijk niet bij konden zijn, denk ik.

Nog heel veel plzier en kijk uit naar jullie volgende belevenissen.
    Marianne en Dirk

• 20 Januari 2014 - 09:29

Marieke:

Hoi,wereldburgers.
    Wat een mooi plaatjes weer.
    Sterke spieren zie ik ook,knap hoor wat jullie kunnen en durven.
    Jullie ook gefeliciteerd met het huwelijk.
    Dat was wel even slikken,maar ze hebben groot gelijk.
    Het maakt het toch makkelijker nu ons kleinkind er aan komt.
    En wij zijn reuze blij met zo,n schoonzoon.
    Met m,n nieuwe telefoon heb ik ze ook met foto,s appen en sms
    Dichterbij kan niet.
    Als het zover is ,kunnen we elkaar zo op de hoogte houden.
    En skypen dan natuurlijk.
    Veel plezier ,en ga lekker wasjes doen en varkens aaien.
    Ook Bob ,prachtige totempaal had jij die met je zakmes gemaakt
    Lieve groet

• 20 Januari 2014 - 18:41

Rinus En Anny:

Hoi Lineke en Bob.
    Gefeliciteerd met het Huwelijk van Rob en Janneke.
    Julie genieten wel hoor, prachtige foto's en de kinderen gezien helemaal top.
    Gezellig he' op een boerderij camping, ik weet er alles van de aanhang sliep bij ons op de stalzolder boven de koeien.......
    Weer mooie foto's vandaag en geniet er van.
    Heel veel liefs van ons.

• 23 Januari 2014 - 11:55

Hes:

Van harte met het huwelijk!
    Ik kan steeds weinig anders zeggen dan dat ik het prachtig vindt wat jullie allemaal zien en doen! Wat een natuur!
    Gaat goed met de conditie dus!? Houdt je hoofd zich rustig Lien?
    Nou geniet lekker verder!
    Liefs

• 28 Januari 2014 - 11:17

Elza:

Hoi Lineke en Bob,

Gefeliciteerd met het huwelijk van Rob en Janneke! Nog even en dan komt jullie kleinkind, spannend hoor.
    Ik geniet erg van jullie prachtige foto's. Dat water, zó helder.
    Veel plezier nog daar en goede overtocht naar Australië.
    Liefs, Elza

• 02 Februari 2014 - 16:05

Monica:

Hoi Bob en Lineke,
    gefeliciteerd met het huwelijk van Rob en Janneke! Wat is Nieuw Zeeland een prachtig land, ik ga
    sparen! Heel leuk om jullie omzwervingen te kunnen volgen, veel plezier bij de aussies.
    veel liefs Monica